Blog > Komentarze do wpisu

Rozmowa mało o niczym (spełzła)

Wojtek:
nie ładnie tak się złościć ,wyluzuj.
wwrrr złośnico

Ja:
złość piękności szkodzi...
ja tylko zdenerwowana jestem
ostatnio często

Wojtek:
ten opis to tyczy się do mnie?


("Chciałeś, wybrałeś... w dupę mnie pocałuj" - przyp. red.)


Ja:
a co... masz coś na sumieniu że myślisz ze do Ciebie?


Wojtek:
ja ? nie mam nic na sumieniu poza tym że się nie odzywałem

Ja:
no cóż....pewnie miałeś powody....zabiegany przecież jesteś...
ja tez

Wojtek:
nie mam czasu ostatnio i problemów na głowie w chuj

Ja:
no dlatego rozumiem.
czekałam, w końcu kiedyś się odezwiesz, chyba :)
co robisz w domu?

Wojtek:
zaraz spać

Ja:
wolne? czy to ja tak późno wróciłam ze złapałam cie ze Ty tez
wróciłeś późno?:P

Wojtek:
zawsze wracam późno

Ja:
ups. czyli ja dziś tez późno wróciłam :) fajnie

Wojtek:
co, znowu się szlajałaś gdzieś

Ja:
dziś akurat nie :) byłam u kosmetyczki
w końcu zaczęłam "martwic się" o siebie :)
i wczoraj byłam na fitnesie :)

Wojtek:
no no wkrótce cię nie poznam

Ja:
i o to chodzi. możne w końcu polecisz na mnie :P

Wojtek:
co ciągle napalona?

Ja:
na ciebie zawsze :)
ty pewnie tez :P

Wojtek:
no możne trzeba to napięcie rozładować

Ja:
jak?:)

Wojtek:
no piątek mam wolny możne bym się skusił

Ja:
ale u mnie. bo ja z Mati jestem....

Wojtek:
ale u mnie tez raczej nikogo na chacie nie będzie

Ja:
czyli mam skłamać i do "pracy iść"?:P

Wojtek:
no d. pracuje. j. już tez. z anką nie gadam.
nie wiem, jak uważasz

Ja:
a co znowu anka zrobiła?:P
uważam, że to przemyśle :)

Wojtek:
nieważne

Ja:
ważne.powiedz. proszę

Wojtek:
dla mnie nie ważne i koniec tematu

Ja:
ok. ale w sumie to tęsknie za tobą.... za niezłym sexem :P

Wojtek:
no ostatnio się nie popisałaś musisz to odpracować

Ja:
hmmm.... ostatnio pamiętam że zasnąłeś...i tyle widziałam Ciebie na mnie :D

Wojtek:
bo mnie wkurzyłaś  i tyle

Ja:
czym?
szczerze to mało pamiętam z tej nocy
:(

Wojtek:
no właśnie. zaczęło ci odwalać

Ja:
nie powinnam tyle pic. nie w takim tempie.
już mało istotne co gadałam....pewnie jakieś chore bzdury:(

(...)

Ja:
gdzie się wybierasz?

Wojtek:
park rozrywki

Ja:
sam?

Wojtek:
a z kim?

Ja:
ze mną

Wojtek:
musisz być grzeczna

Ja:
to znaczy?
dobry sex ze mną?:D

Wojtek:
oj. w tym to ty na pewno grzeczna nie będziesz

Ja:
z tobą jestem niegrzeczna.
grzeczna jestem.ogólnie.
w czwartek idę na fitness z rana
nie jem słodyczy(staram się)
nie pije (za dużo)
cóż chcieć więcej!? :D

Wojtek:
no to tylko na plus.
no to trzeba sprawdzić twoją formę myślę

Ja:
heheh jak na razie jestem niedysponowana, jestem troszkę obolała po poniedzialku i troszke oszpecona przez kosmetyczke
i troszkę wqrwiona,ale to sama nie wiem o co
(...)
wiec "nasz" piątek jest pod znakiem zapytania

Wojtek:
a zresztą, po co ja się pytam, mi to nie przeszkadza

Ja:
dobre :)
dobry żołnierz to i morze czerwone przejdzie:P

Wojtek:
dobra spoko zastanów się nad piątkiem, bzykanko by się przydało, bo nerwowy jakiś się robię

Ja:
wiedziałam że nie odzywasz się bez powodu :P
ale za to cie szanuje.... przynajmniej wprost powiedziane co i jak

Wojtek:
nie do końca tak jest jak myślisz, fakt myślę o bzykanku ale też  było mi głupio się nie odzywac do ciebie

Ja:
dlaczego głupio?

Wojtek:
bo ja nie lubię się kłócić za głupoty, ale podąsać się muszę

Ja:
wiem.... staram się cie poznać :P
wiec ja tez odpuściłam.
wiem, nie powinnam mówić ze tylko dla sexu się z tobą spotykam
bo to nie prawda (wtedy w hotelu)

Wojtek:
oj mówiłaś bardzo dużo

Ja:
ale jesteś jedyna osoba której mogę powiedzieć wszystko.....
na serio wszystko
(...)
nast razem nie pije tyle. proszę...

Wojtek:
no aż tyle to ci już nie dam

Ja:
albo daj... tylko coś zjeść muszę...np. twoja zupkę :P

Wojtek:
możesz być podpita ale nie upita

Ja:
dokładnie

(...)

Wojtek:
dobra spadam bo nie wstanę jutro

Ja:
ja tez nie :D

Wojtek:
ty mi tam whisky stawiasz za głupotę i wrednote

Ja:
za pijaństwo :/

środa, 07 marca 2012, podla_ona
Tagi: sex Wojtek

Polecane wpisy

Komentarze
pacjentka22
2012/05/15 13:16:12
Uważasz, że masz problemy z alkoholem?
-
podla_ona
2012/05/23 19:50:49
uważam że powinna zapalić mi sie czerwona lampka na ten temat....ale na razie jakoś nie brnę w ten temat :)